Lista produktów producenta NUTROPHARMA

Nutropharma to dynamicznie rozwijająca się spółka z polskim kapitałem. Istnieje od 1990 roku. Jej celem jest dostarczanie nowoczesnych, niestandardowych rozwiązań: receptur nowych produktów i całościowych koncepcji dla sektora farmaceutycznego. Oferowane przez nią rozwiązania już od wielu lat wspomagają i przyspieszają proces poprawy jakości życia klientów, którzy jej zaufali.

Aktywne filtry

Nutropharma na dobre samopoczucie

Preparaty poddawane są rygorystycznym badaniom zgodnie z ustawodawstwem polskim i europejskim. Spełniają normy i wymagania zawarte w dyrektywach Unii Europejskiej. Firma chce być liderem na rynku preparatów wspomagających zdrowie, dobre samopoczucie oraz podnoszących jakość życia. Nutropharma chce być zawsze o krok przed innymi w zakresie reakcji na potrzeby rynku, oferowaniu nowoczesnych, a przede wszystkim skutecznych i bezpiecznych produktów oraz udostępnieniu ich pacjentom niezależnie od wieku, statusu materialnego oraz miejsca zamieszkania. Firma oferuje produkty szerokiej gamy. W swojej palecie ma preparaty wspomagające włosy oraz paznokcie, poprawiające samopoczucie i witalność oraz odporność. Dzięki suplementom pacjent może wzmocnić swoje stawy, serce i układ krążenia. Wszystko w sposób zdrowy i zgodny z naturą. Preparaty nie zawierają żadnych szkodliwych substancji.

Wartością marki są pacjenci racjonalnie podchodzący do wyboru produktów, dla których bezpieczeństwo, skład oraz zawartość składników aktywnych są równie istotnymi cechami produktu, jak cena. To nie jedyna wartość firmy. Są nią również doświadczeni pracownicy, którzy tworzą skuteczne receptury, budują silne i rozpoznawalne na rynku marki preparatów, zapewniają terminowość dostaw oraz dostępność asortymentu na rynku. Istotny jest dla niej dobór kontrahentów, dla których ponad słowem biznes istnieje termin rekomendacja właściwego produktu dla pacjenta. Liczy się dla niej uczciwość wobec pacjentów, którym oferuje dopracowane formuły produktów oparte wyłącznie na optymalnych i potwierdzonych naukowo ilościach substancji aktywnych. Firma ma silne merytoryczne podstawy do tego, aby twierdzić że nasze preparaty skutecznie działają w obszarach terapeutycznych, na które wskazujemy w materiałach informacyjnych i przekazach promocyjnych.