Lista produktów producenta ETJA

Polskie przedsiębiorstwo Etja prowadzi działalność od 1991 roku. Firma oferuje produkty naturalne wykorzystywane w aromaterapii. Jej blisko 30 letnia obecność na rynku farmaceutycznym pozwoliła na zdobycie zaufania wielu konsumentów. Jednocześnie przedsiębiorstwo posiada szeroką gamę produktów dostosowanych do indywidualnych potrzeb i wymagań.

Aktywne filtry

Etja - wszystko o aromaterapii

Aromaterapia to metoda leczenia wykorzystująca surowce pochodzenia naturalnego, które mogą być stosowane jako masaż, inhalacja, kąpiel czy kompresy. Olejki eteryczne pozyskiwane z roślin były wykorzystywane w medycynie naturalnej już od czasów starożytności. Dziś, dzięki poszerzeniu wiedzy z dziedziny biologii aromaterapia staje się ponownie popularna będąc uzupełnieniem konwencjonalnych terapii oraz jako forma medycyny alternatywnej. Etja to polski producent zatrudniający doświadczone osoby pełne pasji do olejków naturalnych. Przedsiębiorstwo zajmuje się w głównej mierze dystrybucją naturalnych olejków eterycznych oraz olejków przeznaczonych do pielęgnacji skóry. Surowce wykorzystywane przy ich produkcji pozyskiwane są z najdalszych zakątków świata jak Indie, Australia, Rosja, Afryka czy Indonezja. Etja korzysta także ze składników dostarczanych przez polskich dostawców. Polska firma ma w swojej ofercie także naturalne mydła potasowe. Wszystkie dystrybuowane przez Etja produkty spełniają polskie warunki dopuszczenia do obrotu, normy IFRA, karty bezpieczeństwa i precyzyjne analizy laboratoryjne. Są także oparte o badania dermatologiczne. Preparaty Etja są obecnie chętnie wybierane zarówno przez klientów detalicznych jak i hurtowych. Oprócz aptek czy placówek zdrowia publicznego można je znaleźć także w mniej oczywistych miejscach jak hotele czy prywatne gabinety zabiegowe. Przedsiębiorstwo, którego główna siedziba znajduje się w Elblągu dba o ciągły rozwój wykorzystując rozległe kontakty handlowe oraz swoje zaplecze logistyczno-technologiczne. Dzięki temu Etja od blisko 30 lat może odpowiadać na zmieniające się potrzeby swoich oddanych klientów.