Slide thumbnail
Slide thumbnail
Slide thumbnail
Iwostin Deocare Men, antyperspirant, 50 ml
search
  • Iwostin Deocare Men, antyperspirant, 50 ml

Iwostin Deocare Men, antyperspirant, 50 ml

29,99 zł
IWOSTIN
Ilość
Obecnie brak na stanie

  Darmowa dostawa

już od 69 PLN!

  Dbamy o swoich pacjentów

5 to nasza średnia ocen na CENEO.

  Szybka i bezpieczna płatność

za pomocą PayU lub Przelewy24.

Opis
Iwostin Deocare Men antyperspirant w kulce dla mężczyzn do codziennego stosowania. Niezawodnie chroni przed potem i nieprzyjemnym zapachem. Do każdego rodzaju skóry.

Właściwości

- Nie brudzi ubrań
- Świeży zapach
- Wysoka skuteczność i komfort w każdej sytuacji

Skład
Aqua, Aluminium Sesquichlorhydrate, Steareth-2, C12-15 Alkyl Benzoate, Triethyl Citrate, Propylheptyl Caprylate, Steareth-20, Distarch Phosphate, Panthenol, Glycine Soja (Soybean) Oil, Tocopherol, Pantolactone, Cetearyl Alcohol, Xanthan Gum, Parfum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Benzyl Salicylate, Citronelol, Coumarin, Limonene, Linalool

Stosowanie

Rozprowadzić na czystej i suchej skórze pod pachami.
PKWIU 20.42.19.0
Rodzaj
EAN 5902502376612
BLOZ_07 7079702
IWOSTIN

Nasza skóra każdego dnia jest narażona na kontakt z czynnikami zewnętrznymi, które mogą doprowadzić do zniszczenia jej struktury. Iwostin to polskie przedsiębiorstwo, które od kilkunastu lat oferuje specjalistyczne dermokosmetyki przeznaczone dla osób w różnym wieku. W Rzeszowskiej fabryce firmy wytwarzane są produkty oparte o wodę termalną z miejscowości Iwonicz-Zdrój. Ich wysoka skuteczność potwierdzona jest badaniami klinicznymi. Bogata oferta kosmetyków przedsiębiorstwa nieustannie się poszerza. Iwostin cieszy się nie tylko zaufaniem konsumentów. Również środowiska branżowe doceniły polskiego producenta przyznając mu liczne nagrody oraz wyróżnienia. 

7079702

Opis

Typ produktu
Inny

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!


Pytanie o produkcie

*Wymagane pola
(przeczytaj)

 Opinie (0) - Brak moderacji opinii  


Ten produkt nie ma jeszcze żadnych opinii.

* Uwaga: Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy.