ZIAJA OLIWKOWA Krem oliwkowy lekka formuła 50ml
już od 69 PLN!
5 to nasza średnia ocen na CENEO.
za pomocą PayU lub Przelewy24.
cera sucha i normalna
lekka formuła - potrójne działanie
regeneracja, ochrona, nawilżanie
Aktywny krem z olejem z oliwek i masłem shea. Codzienna pielęgnacja skóry suchej i normalnej. Intensywna pielęgnacja skóry narażonej na stres, zanieczyszczone środowisko, nadmierne opalanie. Odżywia oraz wyraźnie przyspiesza odnowę naskórka. Przywraca skórze prawidłowy poziom nawilżenia. Doskonale uelastycznia, zapewnia skórze delikatność i długotrwałe ukojenie.
ODPOWIEDNI DLA DZIECI I NIEMOWLĄT OD 3 MIESIĄCA ŻYCIA.
Produkt uzyskał pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka.
SKŁAD:
Aqua (Water), Isohexadecane, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Glycerin, Sorbitan Sesquioleate, Diisostearoyl Polyglyceryl-3 Dimer Dilinoleate, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Ceresin, Dimethicone, Magnesium Sulfate, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Propylene Glycol, Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Linalool, Benzyl Alcohol, Cinnamyl Alcohol, Hydroxycitronellal, Limonene, Amyl Cinnamal, Citral, Citric Acid.
SPOSÓB UŻYCIA:
Krem nanieść na oczyszczoną żelem oliwkowym skórę twarzy i szyi, delikatnie wklepać. Polecany pod makijaż, szczególnie w przypadku skóry bardzo przesuszonej.
Marki Ziaja nikomu nie trzeba przedstawiać. Przedsiębiorstwo założone w 1989 roku przez małżeństwo farmaceutów Aleksandrę i Zenona Ziaja może poszczycić się 100 % udziałem polskiego kapitału. Szeroka oferta około 1000 produktów firmy obejmuje farmaceutyki oraz najwyższej jakości wyroby używane do pielęgnacji. Marka nie prowadzi badań na zwierzętach i jednocześnie maksymalnie obniża zawartość konserwantów co wpisuje się w nowoczesny model prowadzenia firmy z branży farmaceutycznej. Obecnie firma Ziaja zatrudnia w swojej centrali ponad 550 pracowników, a pozostałe kilkaset osób funkcjonuje jako element sieci oddziałów dystrybucji i sprzedaży rozsianych po całej Polsce.
* Uwaga: Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy.