Plastry SALVEQUICK Blister Rescue, na pęcherze na piętach, 5 sztuk, ORKLA
już od 69 PLN!
5 to nasza średnia ocen na CENEO.
za pomocą PayU lub Przelewy24.
Blister Rescue to plaster na pęcherze z innowacyjnymi hydrożelowymi opartunkami. Zapewnia pełną ochronę:
- Jest transparentny i elastyczny
- Dobrze utrzymują się na miejsu
- Chroni powierzchnię skóry w miejscu pęcherzy i przynosi ulgę w ucisku
- Łatwy i bezbolesny do usunięcia
Blister Rescue jest najlepszym rozwiązaniem, w przypadku przebitych lub nieprzebitych pęcherzy. Dzięki mniejszej przyczepności hydrożelowych opatrunków plaster na pęcherze jest łatwy do usunięcia bez naruszania gojącej się rany. Niezawodnie utrzymuje się na miejscu, dzięki silnej przyczepności krawędzi folii PU.
Blister Rescue jest łatwy do usunięcia bez naruszania pęcherza. W przeciwieństwie do tradycyjnego plastra na pęcherze, który w całości przykleja się do pęcherza. Np. gdy plaster zacznie się odklejać, zabrudzi się lub przyklei do skarpetki.
Pozostaw plaster do czasu, aż sam się odklei, jednak nie dłużej niż pięć dni. Plaster na pęcherze może pozostać na skórze przez kilka dni, w zależności warunków stosowania.
PKWIU | 21.20.24.0 |
Rodzaj | |
EAN | 7310610016173 |
BLOZ_07 | 9090918 |
Niezwykle bogata historia firmy Orkla Health sięga aż połowy XIX wieku. Przedsiębiorstwo założone w 1854 roku przez farmaceutę Petera Mollera specjalizowało się początkowo w wykorzystywaniu technologii oczyszczania tranu. Obecna gama produktów oferowanych przez Orkla Care obejmuje szeroki wybór suplementów witaminowych, ziołowych, produkty wspomagające utratę wagi oraz produkty żywieniowe specjalnego przeznaczenia dla sportowców. Ich najwyższa jakość i bezpieczeństwo jest potwierdzona przez międzynarodowe certyfikaty produkcji. W Polsce działalność firmy Orkla jest powiązana także z dystrybucją produktów firm Schaper & Brümmer GmbH & Co oraz G.R. Lane Health Products Ltd.
Opis
- Typ produktu
- Wyrób medyczny
Uwaga:To jest wyrób medyczny. Używaj go zgodnie z instrukcją używania lub etykietą.
* Uwaga: Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy.