Slide thumbnail
Slide thumbnail
Slide thumbnail
Slide thumbnail
BIOLIQ PRO Intensywne serum nawilżające 30
search
  • BIOLIQ PRO Intensywne serum nawilżające 30

BIOLIQ PRO Intensywne serum nawilżające, 30 ml

26,00 zł
Bioliq
Ilość
Obecnie brak na stanie

  Darmowa dostawa

już od 69 PLN!

  Dbamy o swoich pacjentów

5 to nasza średnia ocen na CENEO.

  Szybka i bezpieczna płatność

za pomocą PayU lub Przelewy24.

Działanie
Intensywnie nawilża skórę
  • Skoncentrowana formuła serum zapewnia intensywne i dogłębne nawilżenie skóry. Efekty są natychmiastowe i długotrwałe.
Steruje procesami nawilżenia wszystkich warstw naskórka
  • Receptura serum oparta jest na technologii water-boosting system TM, tzw. „wodnego doładowania” skóry. Cząsteczki nawilżające o różnej wielkości przenikają w głąb warstwy rogowej naskórka, sterując procesami nawilżenia.
Skoncentrowane składniki aktywne potęgują nawilżenie
  • Serum zawiera kompleks analogu kwasu hialuronowegooraz mikroalgi Haematococcus pluvialis, który intensyfikuje nawilżenie skóry. Dzięki temu skóra staje się miękka, jednorodna i elastyczna oraz odzyskuje promienny i zdrowy wygląd.
Efekty zauważalne są już po pierwszym zastosowaniu
  • Serum redukuje suchość i szorstkość skóry, szary, ziemisty koloryt skóry, uczucie napięcia, a nawet drobne linie powstałe wskutek jej odwodnienia. Dodatkowo substancje stymulujące syntezę beta-endorfin w skórze zapewniają efekt relaksujący i przeciwutleniający.
Wskazania:

Przeznaczone do codziennej pielęgnacji skóry twarzy, szyi i dekoltu. Doskonałe jako baza pod makijaż.

Sposób użycia:

Aplikować za pomocą pipetki na opuszek palca lub bezpośrednio na oczyszczoną skórę twarzy. Delikatnie wmasować. Stosować rano i/lub wieczorem. Unikać kontaktu z oczami

PKWIU 20.42.15.0
Rodzaj
EAN 5902802700506
BLOZ_07 7075108
Bioliq
7075108

Opis

Typ produktu
Inny

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!


Pytanie o produkcie

*Wymagane pola
(przeczytaj)

 Opinie (0) - Brak moderacji opinii  


Ten produkt nie ma jeszcze żadnych opinii.

* Uwaga: Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy.